Activitats: Cursos i Seminaris

Jornada Europa d'Asil i Protecció Internacional

En el marc d’aquesta jornada es presentarà l'estudi "Tants caps, tants barrets” o les dificultats de construir un Sistema Europeu Comú d’Asil", elaborat per Gemma Pinyol, Directora de Polítiques Migratòries i Diversitat de Instrategies, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Barcelona. Posteriorment es realitzarà un debat amb experts de diferents àmbits sobre la perspectiva de reforma de la política comuna europea d’asil.

L'acte tindrà lloc a l'Espai l'Assemblea, a la seu de Comissions Obreres de Catalunya (Via Laietana, 16), de 10h a 12:30h.

Inscripcions a l'acte a facsar@fundacioacsar.org.

Data: 18/12/2017

Horari: De 10:00h a 12:30h

Lloc: Via Laietana, 16 (Barcelona)

Si vols més informació, descarrega't el PDF.

10è Curs de Formació en Matèria d'Asil i Protecció Internacional

Entre el 7 de novembre i el 21 de desembre tindrà lloc la desena edició del Curs de Formació en Matèria d’Asil i Protecció Internacional que des de la Fundació ACSAR organitzem anualment.

L’objectiu general del curs és capacitar a professionals a efectes de desenvolupar-se amb suficiència en el coneixement teòric i pràctic en matèria d’asil i d’apatrídia, i en el seu cas, orientar, assistir i portar la defensa de casos. Aquest objectiu es pretén assolir mitjançant classes presencials expositives, dirigides per professionals amb àmplia experiència en el sector, basades en els fonaments jurídic-teòrics i projectades a la praxi i les seves peculiaritats.

El curs està dirigit especialment a advocats, juristes, funcionaris de la Administració Pública, estudiants, assistents socials, organitzacions del tercer sector i en general a totes aquelles persones interessades en aquest tema.

La formació constarà de 24 hores lectives obligatòries per tal d’obtenir el certificat d’aprofitament.

El curs començarà el dimarts 7 de novembre i finalitzarà el dijous 21 de desembre. Les sessions tindran lloc dimarts i dijous de 19:00 a 21:00h (properament es proporcionarà el calendari detallat de les sessions).

Podeu consultar el programa i el professorat del curs clicant a l'enllaç del final.

En acabar el curs es fa entrega d’un certificat d’aprofitament.

Esperem que sigui del vostre interès i utilitat!

Data: 27/09/2017

Horari: De 19:00h a 21:00h

Lloc: Seu de la Fundació ACSAR (Via Laietana, 16)

Si vols més informació, descarrega't el PDF.