Anuaris

Inmigración y Crisis Económica. Impactos actuales y perspectivas de futuro

Descarregar introducció

Dirigida per Eliseo Aja, Joaquín Arango i Josep Oliver Alonso, l'Anuari d'Immigración a España, Edició 2010, analitza les conseqüències de l'actual crisi econòmica sobre el fenomen migratori a Espanya: els impactes en el mercat de treball dels immigrants, els fluxes migratoris cap a Espanya, així como les actituds de la nostra societat envers la immigració en un escenari de crisi. La publicació ofereix un enfocament multidisciplinar de caràcter polític, sociològic, econòmic i jurídic. L'edició 2010 de l'Anuari ofereix, a més, un debat entre experts sobre quines polítiques migratòries són més oportunes per a després de la crisi en el cas espanyol. Coeditat per CIDOB, Diputació de Barcelona, Fundación Ortega-Marañón, Unicaja, Fundació ACSAR i el Centro de Estudios Andaluces.