El proper dilluns dia 5 d’octubre l’Associació Salut i Família, en el marc del programa Entre Iguals i amb la col·laboració de la Fundació ACSAR, organitza la Jornada “Un futur junts. Integració socioeducativa dels joves immigrants al barri del Raval”, que tindrà lloc al Pati Manning (Carrer Montalegre 7, Barcelona) de 9:30 a 14:00 h.

A l’acte s’hi exposaran les principals reflexions i conclusions del debat fet en el marc del Grup de treball per a la integració socioeducativa de joves fills i filles de la immigració al barri del Raval i està adreçat als responsables de polítiques públiques d’integració dels immigrants, del jovent i de la infància, així com al conjunt de professionals de l’àmbit educatiu, dels serveis socials i d’organitzacions socials, de joventut i d’immigració.

La jornada constarà de dues taules rodones: la primera centrada en la integració socioeducativa dels fills i filles de la immigració en l’àmbit escolar i la segona, centrada en la seva integració socioeducativa al barri del Raval. La primera taula rodona serà moderada per la Sra. Elvira Méndez, Directora General de l’Associació Salut i Família, i comptarà amb la participació del Sr. Xavier Martínez Celorrio, professor de Sociologia de l’Educació de la Universitat de Barcelona, i la Sra. Mercè Esteve, Subdirectora General d'Ordenació i Atenció a la Diversitat de la Direcció General d'Educació Infantil i Primària del Departament d'Ensenyament. A la segona taula, que serà moderada per la Sra. Núria Ramon, Directora de la Fundació ACSAR, hi participaran el Sr. Ricard Zapata, professor de Teoria Política a la Universitat Pompeu Fabra i director del Grup de Recerca Interdisciplinari sobre Immigració (GRITIM-UPF) i la Sra. Iolanda Fresnillo, Directora de la Fundació Tot Raval.

Esperem que l’acte sigui del vostre interés i us animeu a assistir-hi. Us hi podeu inscriure, abans de l’1 d’octubre de 2015, i consultar-ne el programa a través del següent enllaç: http://saludyfamilia.es/ca/events/2015-10-05t093000-2015-10-05t140000