II Jornada sobre Dret d'Asil per motius d'orientació sexual i Identitat de Gènere

Ens complau convidar-vos el proper divendres 30 d'octubre, a la II JORNADA SOBRE EL DRET D’ASIL PER MOTIUS D’ORIENTACIÓ SEXUAL I IDENTITAT DE GÈNERE.

Activitat organitzada per La Fundacio ACSAR amb la col.laboració de l’Associació Catalana per a la Integració dels Homosexuals, Bisexuals i Transsexuals Immigrants (ACATHI), la Comissió Catalana d’Ajuda al Refugiat (CCAR), el Col.legi d’Advocats Penal Internacional (CAPI) i el CEJFE.

Dia i hora: Divendres 30 d'octubre de 9:00 a 14:00pm

Lloc: Centre d’Estudis Jurídics i Formació Especialitzada. Carrer d’Ausias Marc, 40.

Les inscripcions estan obertes fins el 28 d’octubre, les places són limitades.

Podeu veure el programa complet i les inscripcions a la jornada al següent enllaç: