Núria Ramón, directora de la Fundació ACSAR, presenta a la Jornada ENTRE IGUALES, el Grup de treball per a la integració socioeducativa dels joves fills i filles de la immigració al barri del Raval.

Aquest grup de treball, es va formar per reprendre la col·laboració i el treball conjunt entre l’Associació Salut i Família i la nostra Fundació ACSAR, i donar continuïtat al Programa integral “Propers: Oportunitats i Espais per a la Convivència al Barri del Raval de Barcelona”.

En aquest sentit, al 2015 el nou Programa "Entre Iguales" suposa una continuïtat transformadora del Programa anterior i desenvolupa actuacions adreçades a veïns i veïnes tant nacionals com estrangers, en les següents àrees d’intervenció: convivència ciutadana; salut; educació; infància, joventut i famílies i inclusió social.

Les persones integrants d’aquest grup d’experts, amb qui comptem per la seva trajectòria i expertesa en l’àmbit que ens ocupa, són:

• - Mercè Amor, secretària de l’Associació Intercultural Diàlegs de Dona.
  • - Iolanda Fresnillo, directora de la Fundació Tot Raval.
  • - Alexandra Bozonet, representant de l’Associació de Joves TEB.
  • - Xavier Martínez Celorrio, professor de Sociologia de l’Educació i l’Estudi de la UB i autor de l’estudi sobre trajectòries socioeducatives i laborals de les persones joves d’origen immigrant coordinat per la Fundació ACSAR.
  • - Ricard Zapata, professor titular de teoria política al Departament de Ciències Polítiques i Socials i director del GRITIM-UPF.
  • - Ana Lucía Olivos, facilitadora del projecte europeu "Ciutadania activa: Promovent la participació política de joves migrants" (ACCESS).
  • - Antoni Llobet, director general de centres públics del Departament d’Ensenyament.
  • - Mohamed El Amrani, periodista i Premi Fundació Príncep de Girona.
  • - Elvira Méndez, Directora General de Associació Salut i Família
  • - Carles Campuzano, president de la Fundacio ACSAR