Taula rodona "Europa i el món davant la crisi d'asil"

Com a cada edició del Curs de Formació en Matèria d'Asil i Protecció Internacional, la darrera sessió consisteix en una taula rodona amb la participació d'experts i professionals en el món del refugi, les migracions i la protecció internacional. Enguany, per cloure la vuitena edició del curs, la taula rodona Europa i el món davant la crisi d'asil centrarà la mirada en com s'està abordant la crisi de les persones refugiades des de l'òptica europea i què suposa, a nivell global, aquesta situació.

Els ponents de la taula rodona seran Eduard Sagarra, president de l'Associació per a les Nacions Unides a Espanya i assistent al Summit for Refugees and Migrants (cimera mundial de referència en matèria d'immigració i asil celebrada a la seu central de les Nacions Unides a Nova York el 19 de setembre de 2016), i José Luís Nvumba, director del curs d'asil i responsable dels serveis jurídics de la Fundació ACSAR.

La taula rodona tindrà lloc el dimecres 21 de desembre de 2016, de 18:30h a 20:0h, al Palau Macaya (Passeig de Sant Joan, 108 - Barcelona).

Confirmacions d'assistència a la taula rodona a facsar@fundacioacsar.org

Taula rodona "Europa i el món davant la crisi d'asil"