Un any i mig del Projecte Xeflis de suport als refugiats a Grècia.

Ja fa un any i mig que mSocial i la Fundació ACSAR vam iniciar el programa de suport als refugiats que s'han quedat bloquejats a Grècia. Molts arrosseguen anys d’exili i malviuen en condicions molt precàries.

Hem generat un programa de suport socioeducatiu i de recuperació emocional als refugiats amb els següents objectius:

1. Millora de la qualitat de vida dels refugiats de cara a la seva recuperació emocional i les seves capacitats de relació, de socialització i d'apoderament.

2. Apoderament personal dels refugiats i implicació en tasques diàries.

3. Contractació de personal local per a activitats en matèria educativa i social.

4. Formació de professionals del Centre i de voluntaris especialitzats.

5. Organització d’activitats regulars al Centre Welcommon i activitats exteriors de coneixement i relació per mitjà de voluntaris.

6. Creació d’espais de reunió i treball estable per als diferents grups d’edat i grups d’interès.

7. Millora de l’atmosfera i l’ambient diari al Centre.

8. Validació d’estratègies innovadores en el suport als refugiats.

Encara queda molta feina per fer!

Un any i mig del Projecte Xeflis de suport als refugiats a Grècia.