El 7 de novembre comença el 10è Curs en Matèria d'Asil i Protecció Internacional

El proper dimarts 7 de novembre donarem el tret d’inici a la 10a edició del Curs de Formació en Matèria d'Asil i Protecció Internacional, que des de la Fundació ACSAR organitzem anualment.

L’objectiu general del curs és capacitar a professionals a efectes de desenvolupar-se amb suficiència en el coneixement teòric i pràctic en matèria d’asil i d’apatrídia, i en el seu cas, orientar, assistir i portar la defensa de casos. Aquest objectiu es pretén assolir mitjançant classes presencials expositives, dirigides per professionals amb àmplia experiència en el sector, basades en els fonaments jurídic-teòrics i projectades a la praxi i les seves peculiaritats.

El curs està dirigit especialment a advocats, juristes, funcionaris de la Administració Pública, estudiants, assistents socials, organitzacions del tercer sector i en general a totes aquelles persones interessades en aquest tema.

La formació consta de 24 hores lectives, que tindran lloc principalment dimarts i dijous de 19:00 a 21:00h i finalitzarà el 21 de desembre.

Preguem a totes aquelles persones que estiguin interessades, que ho comuniquin com més aviat millor al correu electrònic facsar@fundacioacsar.org ja que les places són limitades. Si teniu qualsevol dubte, us podeu adreçar al telèfon 93 304 30 23 o bé al mateix correu electrònic de les inscripcions.

Per a consultar el programa dirigiu-vos a l'apartat "Activitats" (http://www.fundacioacsar.org/ca/activitats).