Carles Campuzano, President de la Fundació ACSAR

facsar@fundacioacsar.org

President de la Fundació ACSAR des del 20 d’abril de 2012. Llicenciat en Dret. Fundador de la FNEC i d'Estudiants Nacionalistes. Va ser secretari general de la Joventut Nacionalista de Catalunya els anys 1989-1994 i president de la mateixa formació juvenil els anys 1994-1996. Fou regidor de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú per CDC els anys 1987-1992. Membre del Consell Comarcal del Garraf durant 1991-1992 i a les eleccions al Parlament de Catalunya de 1992 fou escollit diputat. A les eleccions generals espanyoles de 1996 fou escollit diputat per la província de Barcelona, càrrec que ha repetit a les eleccions de 2000, 2004, 2008, 2011, 2015 i 2016. Ha impulsat diverses iniciatives en el camp cultural i col·labora activament en projectes de caràcter social.

Núria Ramon, Directora de la Fundació ACSAR

nramon@fundacioacsar.org

Directora de la Fundació ACSAR des de l’1 de setembre de 2014. Llicenciada en Psicologia i Màster en Psicologia Clínica Infanto-Juvenil. Els anys 2012-2014 va ésser membre del secretariat del Consell Nacional de la Joventut de Catalunya (CNJC), plataforma que aplega les principals entitats juvenils de Catalunya, fent-se càrrec dels projectes de Gènere, Interculturalitat, Salut i Educació. Posteriorment, va ser Presidenta del CNJC els anys 2014-2016. Des de finals de 2013, ha estat Coordinadora General de Dona – Joves Nacionalistes per a la Igualtat (Dona-JNI), entitat que treballa per la sensibilització i la defensa de la igualtat entre homes i dones i per la normalització de la diversitat sexual. L’any 2014 va cursar la Formació en matèria d’asil i protecció internacional que ofereix anualment la pròpia Fundació ACSAR. Actualment segueix una formació online sobre Integració social. Té especial interès en la incidència política i els projectes que contribueixen a la millora de la cohesió social.