Not In My Name

Homenatge dels refugiats i els voluntaris al Centre Welcommon del Projecte Xeflis de la Fundació ACSAR i mSocial a les víctimes dels atacs terroristes de Catalunya aquest estiu.

Homage from the refugees and volunteers of the Xeflis Project, led by the ACSAR Foundation and mSocial, to the victims of the terror attacks in Catalonia this summer.

Tribuna ACSAR amb Markus González i Joan Josep Vallbé: "L'internament d'estrangers a la pràctica: què diuen les dades?"

El divendres 11 de novembre va tenir lloc al Palau Macaya el 21è Esmorzar Tribuna ACSAR amb Markus González i Joan Josep Vallbé, amb el títol "L'internament d'estrangers a la pràctica: què diuen les dades?".

Tribuna ACSAR amb Enric Vendrell: "La llibertat religiosa és un dret. Ens ho creiem?"

El divendres 23 de setembre va tenir lloc al Palau Macaya el 20è Esmorzar Tribuna ACSAR amb Enric Vendrell, Director General d'Afers Religiosos de la Generalitat de Catalunya, amb el títol "La llibertat religiosa és un dret. Ens ho creiem?".

Tribuna ACSAR amb Gonzalo Fanjul: "Alternatives a un model migratori trencat".

El divendres 10 de juny de 2016 va tenir lloc al Palau Macaya el 19è Esmorzar Tribuna ACSAR amb Gonzalo Fanjul, fundador de porCausa.org i investigador i activista contra la pobresa, amb el títol "Alternatives a un model migratori trencat".

Tribuna ACSAR amb Oriol Amorós: "Fer ciutadans"

El divendres 1 d'abril de 2016 va tenir lloc al Palau Macaya el 18è Esmorzar Tribuna ACSAR amb Oriol Amorós, Secretari d'Igualtat, Migracions i Ciutadania de la Generalitat de Catalunya, amb el títol "Fer ciutadans".

Tribuna ACSAR amb Àngel Miret: "La Generalitat davant un nou repte: el refugi i la protecció internacional"

El divendres 5 de febrer de 2016 va tenir lloc al Palau Macaya el 17è Esmorzar Tribuna ACSAR amb Àngel Miret, Coordinador del Comitè d'Acollida a les Persones Refugiades de la Generalitat de Catalunya, amb el títol "La Generalitat davant un nou repte: el refugi i la protecció internacional".

Tribuna ACSAR "La crisi dels refugiats una resposta europea"

Tribuna ACSAR: "Cap a una política integral de migracions. Quatre anys d'acció de la Direcció General per a la Immigració".

La gestió local de la immigració a Catalunya: anàlisi i discussió de bones pràctiques

Tribuna ACSAR: "Comunicar per transformar: l'experiència de la Xarxa per la convivència de Roses"

Tribuna ACSAR: "Un islam post migratori: perspectives europees i apunts sobre Catalunya"

XII SEMINARI IMMIGRACIÓ I EUROPA: La inserció socio-educativa i laboral dels joves d'origen estranger des d'una perspectiva intercultural