Activitats

Conferència “Fronteres, refugi i vulneracions de drets: el nou pacte europeu de migració i asil a debat”

CONTINGUTS

Escoltem a Elspeth Guild, professora “Jean Monnet” de dret europeu, justícia europea i afers interns a la Queen Mary University of London, parlar sobre la crisi de les fronteres exteriors de la Unió Europea.
Guild reflexiona sobre els principals problemes que presenta l’actual sistema comú europeu d’asil i els reptes als quals s’enfronta la UE en matèria de protecció dels drets humans de les persones que hi busquen refugi.

A continuació, Anna Terrón (FIIAPP), Xavier Vidal (San’Egidio) i Montserrat Feixas (ACNUR) debaten sobre les fortaleses i debilitats del nou pacte europeu de migració i asil, en una taula rodona moderada per Gemma Pinyol (Instrategies).

ON

Col·legi de Periodistes de Catalunya