Publicacions

Monografies

Debats i conferències

Memòries

Assentaments irregulars: una perspectiva global i a la ciutat de Barcelona
Baròmetre d'Opinió de l'Observatori de les Migracions a Catalunya
Manual de bones pràctiques en l’atenció a persones refugiades a Grècia
El dret d'asil per motius d'orientació sexual i identitat de gènere
El vel integral a debat
Inmigración en tiempos de pandemia: la deshumanización de la inmigración y los efectos del COVID-19.
Debat eleccions catalanes 2021: polítiques d’immigració a Catalunya.
The new EU Pact on Migration and Asylum: a change of paradigm for Mediterranean migration governance?
Interculturalisme i nacionalisme: definicions i aplicació a Catalunya.
Tribuna ACSAR: amb Markus González i Joan Josep Vallbé.
Tribuna ACSAR: amb Enric Vendrell.
Tribuna ACSAR: amb Oriol Amorós.
Tribuna ACSAR: amb Anna Terrón.
Memòria 2020

Consulta les activitats que la Fundació ACSAR va realitzar al llarg de l’any 2020.

DESCARREGA

Mares migrants: “Quan puges en una pastera et poder robar i violar alhora.”  (CCMA, maig 2021)
Cuando el lenguaje empeora la gestión migratoria. (El País, maig 2021)
Mujeres: Descifrando a las migrantes. (El País, abril 2021)